Beoordelingen van Santa Maria Wervershoof

Recente recensies

4.0
Nick Schooneman
vandaag

We hebben heerlijk gegeten

Joke Mol
21 januari 2022

Vis te zout!Vooral de opgelegde visjes!Ik had op 1-11-‘21 ‘n Tonijnpizza en die was helemaal Goed!

Maureen Jansen
21 januari 2022

Het eten is heerlijk, de bezorger aardig, maar waar ik moeite mee heb is dat de bestelling 40(!) minuten later aan kwam dan aangegeven. Het zou fijn zijn om een berichtje te sturen als het zo veel later wordt.

Mees
16 januari 2022

Hele trouwe klant maar vandaag was het echt dramatisch. Ons eten was lauw en de bezorging duurde 3 uur…

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Raymond
12 januari 2022

Heerlijk die spareribs, wat een kwaliteit.

Schouten
9 januari 2022

Eten was niet warm, en 1,5 uur te laat. Zo jammer, want het was voorheen zo goed!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Terry
8 januari 2022

Half 7 besteld zou om 8uur bezorgd worden uit eindelijk waren ze er om 9uur pas. Geen excuses of compensatie kon er vanaf.

Perry.
8 januari 2022
Dudink
1 januari 2021

Eten was goed, bezorging slecht. (Niet de bezorger, maar de planning) Om 17.15 een online bestelling geplaatst, bezorgtijd 18.40. Uiteindelijk zelf om 19.10 gebeld waar het eten bleef. Ze vroegen of ik het zelf niet wilde ophalen. Met nee geantwoord, daarop kreeg ik als reactie, oké dan gaat het nu de oven in en wordt het zo bezorgd... ????? Hoe dan!

Pietertje
29 december 2021

Bezorging duurde erg lang

C
27 december 2021

De shoarma was heel zout, en het leek alsof het voor de 2e keer was opgebakken zo taai. De bezorging was veel te laat. Het was wel genoeg, en de bezorger was vriendelijk. Ik skip jullie uit m'n lijst waar ik wel eens eten bestel.

J van der Winden
20 december 2021

Bestelling was niet compleet vlees is lauw patat ontbreekt daarom snel iemand naar een snackbar gestuurd om m'n kleinzoon ook wat te eten te kunnen geven. wel 12 broodjes gekregen.uiteraard gebeld maar geen reactie gehad. We halen altijd af omdat bezorgen niet mogelijk is in Enkhuizen, maar dit was de laatste keer. We halen altijd a

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Daan
14 december 2021
Roos
12 december 2021
Schouten
5 december 2021

Bestelling half uur te vroeg. Champignonsoep erg waterig. Was voorheen veel beter!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Judith
28 november 2021

Perfect op de afgesproken tijd bezorgd. Eten was weer heerlijk!

Ellis
22 november 2021

Wat hebben jullie weer heerlijk voor ons gekookt. Echt een aanrader.

Sijm
7 november 2021

Eten 1 uur laten bezorgd dan beloofd Pizza koud , patat slap , ander eten lauw Wat een teleurstelling , Dit is voorlopig de laatste keer dat we wat bij jullie hebben besteld .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

jan
4 november 2021

klant uit hoogkarspel erg tevreden je kan hier super lekker eten!

Jozé Tensen
1 november 2021

Voor de eerste keer iets besteld en laten bezorgen maar zeker niet voor de laatste keer. Het eten was heerlijk en over het bezorgen zijn we ook zeer tevreden.

Chris
31 oktober 2021

Prima o tijd bezorgd en het smaakte goed.

Van Lier
30 oktober 2021

Top, lekker en keurig op tijd thuisbezorgd

Mmmm
23 oktober 2021
Anoniem
4 oktober 2021

Bezorging mooi optijd, de pizza Santa Maria is echt een aanrader. Goed voor elkaar

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Renate
2 oktober 2021

Het eten was deels koud. Voor 19.30 besteld, per mail word 19.45 uur aangegeven, uiteindelijk pas om 20.25 bezorgd , dus eten deels koud

Terry
17 september 2021

Bestelling was 2x rib schotels. De ribben waren zoals normaal overheerlijk. Alleen jammer dat we zo ver wonen en de patat altijd sompig is. Zou fijn zijn als er een optie zou zijn om alleen een schotel ribben te bestellen. Broodjes zijn nu helaas ook iets minder. De ribben maken altijd alles goed!

Marian
2 september 2021

Heerlijk eten en keurig op tijd afgeleverd.

Dudink
24 augustus 2021

Ik heb op 24 augustus besteld en betaald via iDEAL op de site stond dat de zaak geopend was . Ik kon dus gewoon bestellen via de officiële site. Al wat er kwam geen eten. Ben naar cd zaak gelopen bleek deze gesloten te zijn. Nu wil ik de bestelling annuleren en mijn geld terug.

jan
22 augustus 2021

eten super en mooi optijd

George Koopman
18 augustus 2021

Het zou handig zijn als jullie gesloten zijn dat er geen bestelling geplaatst kan worden. Nu besteld, afgerekend met ideal en bevestiging gekregen, maar niet geleverd. Na een uur en talloze keren bellen maar heen gereden waar ik er achter kwam dat de zaak gesloten was.

M.
18 augustus 2021

Vandaag besteld maar niets binnen gekregen 2uur later langs gereden toen kwam ik er achter dat ze dicht waren

Tyrone
2 augustus 2021

Spare ribs waren op wacht nog op mijn geld terug

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nicole
30 juli 2021

Erg lekker.. Bodem van pizza is zalig

De vries
25 juli 2021

Het eten wat je krijgt is gerust goed. Maar de tijd die ze er voor nodig hebben pfffff gewoon veel veel veel te lang.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sss
23 juli 2021

Was weer prima 👌

Rob Meester
10 juli 2021

Alles wat wij bestede smaakte prima zoals altijd. Alleen zou het eten om 18.45uur worden bezorgd en niet om 19.10uur.

A van Bruggen
23 juni 2021

Het eten was heerlijk maar werd een half uur te laat bezorgd. Dat was een dikke tegenvaller.

Melanie
20 juni 2021

Bezorgtijden duren enorm lang. 2 uur gewacht op mijn bestelling. De verwachtte bezorgtijd was 19:50 (1.5 uur later), uiteindelijk kwam de bestelling pas om 20:20 aan. Wanneer je belt wordt er aangeven dat de bestelling net de deur uit is & vervolgens moet je er nog 20minuten op wachten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Ton
19 juni 2021

Ik vond het super lang duren ja eten is geweldig En ze gaven aan 5 voor 7 voor voor half acht gebeld ging net de deur uit kwart voor acht was het er terwijl het maar 3 min lopen is

Anouschka
12 juni 2021
Chantal
7 juni 2021

Eten was erg lekker... Alleen jammer dat je bijna 2 uur moet wachten tot dathet bezorgt wordt...

Maureen
7 juni 2021

Het eten is altijd heerlijk maar het tijdstip wat wordt aangegeven in de mail wanneer iets bezorgd wordt, daar kun je niet van op aan, helaas

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nic
6 juni 2021

18 uur besteld en het zou uiterlijk 19.05 uur bezorgd worden. Gebeld of ik het desnoods kon ophalen, dit zou het traject niet versnellen,:-/. Uiteindelijk kwam om 19.30 uur het eten, zonder excuus.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Fanny
6 juni 2021

Wederom te traag voor woorden met de bezorging. Kon wel janken zoveel honger

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

De vries
1 juni 2021

Het is gewoon goed

Terry
25 mei 2021

Service is echt top! Nu werd ik gebeld net na ik mijn bestelling geplaatst had dat het later kwam dan ik had gekozen. Helemaal geen problem, laten weten is altijd goed :D Heerlijk gegeten en top-ribben zoals altijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Buis
23 mei 2021

Mooi op tijd geleverd. Had wel meer shoarma op de pizza shoarma gemogen. Maar verder was alles erg lekker.

Sonja
10 mei 2021

Op het eten hadden wij niet veel aan te merken, maar bestellen online en dan opgebeld worden dat het erg druk was, dus dat het tijdstip een half uur later werd tot daar aan toe. Maar toen we daar dan kwamen (een uur later dan dat we de bestelling hadden gedaan), was het pas na 20 minuten wachten en een paar geïrriteerde opmerkingen van onze kant klaar. Hier komen wij dus nooit meer!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Terry
7 mei 2021

Echt helemaal top weer!! Het lijkt erop dat de bezordservice echt goed bezig is, altijd op tijd nu!

Alex
4 mei 2021
NS
3 mei 2021

Het eten was lekker. Echter heb ik online besteld om af te halen. Dit mocht ik doen om 18.50 uur, mooi op tijd voor de kinderen. Rond 18.30 uur werd ik gebeld dat ik ‘geklikt’ ben naar 19.15 uur. Het was druk. Oké begrijp ik. Dus ik stond keurig om 18.15 uur paraat, geen eten. Uiteindelijk mocht ik om 19.40 uur het pand verlaten met mijn eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Annelies
30 april 2021

Sorry om te zeggen maar we hebben al meerdere keren besteld en altijd minstens 30 minuten te laat.

Rafal
30 april 2021

Een hele goede kapsalon

Undercover
18 april 2021
Karina
2 april 2021

De varkenshaas saté was weer perfect, top maaltijd met veel uitstekende bijgerechten en super aardige bezorger

E Vennink
23 maart 2021

Het eten is altijd heerlijk!

Ton
20 maart 2021

Kleine opmerking: rolpizza was dit keer veel “pittiger” als de andere keren!

linzell
15 maart 2021

de spareribs zijn geweldig, erg lekker

Lev
13 maart 2021
Karina
11 maart 2021

Bestelling was keurig op tijd, aardige bezorger, eten was echt lekker. Zelf had ik de varkenshaas saté. Perfect, precies gaar genoeg, heerlijk mals, lekkere saus erbij. Ook de bijgerechten waren prima, zeker de gegrilde groenten. Een aanrader!

45 str
9 maart 2021

Heerlijk gegeten en werd netjes zoals de aangegeven tijd bezorgd!

45 str
1 maart 2021

Goed eten, warm bij aankomst! En vriendelijke bezorger!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mol
27 februari 2021
Henk Meijen
26 februari 2021

Heerlijk genoten

Jose Schipper
20 februari 2021

Geweldig gegeten, jammer dat ze niet bezorgen in Midwoud maar voor deze kwaliteit haal ik het graag op.

Rafal
14 februari 2021

heel goed eten

T.Mol
6 februari 2021

Kwaliteit was zoals gebruikelijk prima, alleen de afhandeling liet vrijdag te wensen over! Voor de rest ga zo door!

Thirza
5 februari 2021
Sander
5 februari 2021
Van de klundert
1 februari 2021

Jammer dat het 80 min later kwam dan beloofd werd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sil
1 februari 2021

2,5 later dan gepland.Jammer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

George
1 februari 2021

Het eten was heerlijk. Echter werdt het 1 uur te laat bezorgd. Na een half uur wachten gebeld, toen na 10 min. In de wacht werd de verbinding verbroken. Toen nogmaals gebeld, weer werdt gevraagd’heeft u een momentje’’. Dat had ik niet Meerten na navraag bleek de bestelling eindelijk onderweg.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mol
30 januari 2021

Ik bestel hier altijd mijn pizza's, echt heel erg lekker! Gisteren weer één besteld, en vond hem dit keer erg zout...

Amira
24 januari 2021

Heel lekker eten en heel fijn personeel!

Maureen
23 januari 2021

Heerlijke spareribs en spaghetti!

Cor
21 januari 2021

Eten was boven verwachting heerlijk goed verpakt en nog warm alleen patat iets kouder.Maar bezorging was 45 min te laat dit moet verbeterd worden dan is het top

J. Hamans
17 januari 2021

Droog vlees, Veel te zout en op de verwachte levertijd van een uur van slechts één broodje shoarma een uitloop van meer dan 10 minuten. Wel ruim voldoende maar ook het pitabroodje was niet echt aantrekkelijk.

Karin Konijn
15 januari 2021

verkeerde dingen gelkeverd hadden foccacia brood besteld zat een halfgare pizza in .. de andere pizzan bodem te dik en de anjovis had niet even in de melk gelegen om iets te onzoutemn verder drie hele kappertjes .. . Jullie waren goed maar dit was zwaar onder de maat

Maria
3 januari 2020

Het was en is altijd heerlijk!!! Smeuïg en erg smaakvol :)

Manon
28 december 2020

Duurt te lang

Sander
26 december 2020

Prima pizza en nog goed warm bezorgd zo als het hoort

Frank
23 december 2020

De bezorging was keurig op tijd. Het bestelde eten was goed warm en smaakte erg lekker. Een zeer tevreden klant.

Jan
20 december 2020

Goed voer alles top beter dan de turk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kik
17 december 2020

Eten is echt goed. Maar die bezorgtijd komen ze nooit na, meestal wel 30 tot 40 min later. Dat is jammer!

wijnie
17 december 2020

eten was lekker maar niet echt heet meer en veel te laat bezorgd.Lang moeten wachten helaas

Rick
6 december 2020

Lekker

Naam
22 november 2020

Zowel op dinsdag en op zondag bijna een uur te laat qua bezorging. Eten is wel oké, niet heel speciaal maar zeker niet slecht.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

David
22 november 2020

Helaas was het druk dus even wachten op het eten maar meestal eerder geleverd dan op gegeven Eten kwaliteit was weer top

Fam Bakker
21 november 2020

2,5 uur gewacht op een bestelling die zo snel mogelijk geleverd zou worden :(

Loos
19 november 2020

Eten was erg lekker en meer dan voldoende, helemaal top. Jammer dat het eten 25 minuten later dan gepland aankwam. Donderdag lijkt mij niet de drukste dag.

Terry
15 november 2020

Top ribben! Altijd laat maar daar houden we rekening mee, superlekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lars
12 november 2020

Heb mijn bestelling nooit ontvangen. Om 2240 besteld via de website en niets gekregen. Normaal gaat het altijd goed, vind dit toch wel jammer

Rick
3 november 2020
Mol
2 november 2020

Het eten was goed. Echter tijdens bestelling plaatsen om 18.00 online, kon je kiezen zo snel mogelijk of was de eerste optie 19.00. Ik kies zo snel mogelijk. Na betaling krijg ik een mail dat het eten pas om 19.55 komt. Uiteindelijk kwam het pas na 20.00 binnen. Voor mij reden om niet meer online te bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Janna
28 oktober 2020
Frits Schouten
24 oktober 2020

Mega goed eten!

Petra
22 oktober 2020

Top! Ondanks de afstand toch een goede warme en fantastisch gevulde kapsalon!

Sylvia
19 oktober 2020

Beste Santa Maria, Gisteren hebben wij de bestelling binnen gekregen (na 1,5 uur). Echter hadden wij 2x kapsalon Döner kebab besteld en 1x kapsalon kip döner. Maar we kregen 3x kapsalon Kip döner binnen. Jullie hadden het erg druk dus we hebben niet gebeld. Het heeft ons evengoed heerlijk gesmaakt maar volgende keer is het fijn als we krijgen wat we hebben besteld.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stephan H.
18 oktober 2020

Essen total lecker und sehr viel Auswahl

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Marit
16 oktober 2020

Fantastisch weer en snel bezorgd. Goede service, vriendelijke bezorger.

B.STELTENPOOL
29 september 2020

De kruidenboter was veel roomboter dus niet goed gehusseld. Maar alles was perfect

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Albert
19 september 2020

Was een perfecte pizza 👌🏻👌🏻 Goed op smaak, stevige bodem en lekker warm. Mooi op tijd bezorgt ook 👍🏻

Cyrano
15 september 2020

Goede pizza

Haakman
13 september 2020

Heerlijke spareribs en goede service

Wout
1 september 2020

Uitstekende pasta’s. Mooi op tijd gereed na bestellen en thuis nog heerlijk warm .

Schouten
31 augustus 2020

Onwijs lekker en veel!👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Buis
28 augustus 2020
Anoniem
24 augustus 2020

Perfect op tijd klaar Heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gert-Jan
20 augustus 2020

We hebben onze bestelling helaas nooit ontvangen. Graag geld terugstorten a.u.b. Helaas heeft telefonisch contact zoeken niet geleid tot het aangeven hiervan

Albert van der Werf
9 augustus 2020

Altijd goed en lekker eten. Komt lekker warm aan.

Rick
2 augustus 2020
😋
1 augustus 2020
I Steltenpool
14 juli 2020

Prima

Alfred Grupstra
10 juli 2020

Alles is erg lekker en van prima kwaliteit

Rick
20 juni 2020
Annemiek
9 juni 2020

Broodje doner was heerlijk!!

Rick
8 juni 2020

Lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robert
4 juni 2020
Robert
19 mei 2020

Heerlijke pasta en snel bezorgd!

Rick
2 mei 2020

Lekker

Rick
26 april 2020

Lekker

Robert
13 april 2020

Heerlijke spare ribs gegeten, en de pasta pollo e fungi was ook top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Mike
10 april 2020